Onderwerpen
Ben je op zoek naar een helpdesk?
Hoe vind je de juiste helpdesk?
Veel bedrijven en organisaties hebben een helpdesk voor mensen die vragen hebben of hulp nodig hebben. Sommige helpdesks bieden informatie, terwijl andere helpdesks ook werkelijk hulp kunnen aanbieden. Er bestaan verschillende helpdesks voor verschillende vragen en problemen.
Ongewenst of naar gedrag kun je melden bij de autoriteiten. Hier vind je meer informatie over het melden van:
Bedrijven hebben vaak een helpdesk als consumenten gebruik willen maken van hun diensten of producten. Dit zijn de officiƫle websites van enkele grote media- of internetbedrijven.
- Microsoft https://support.microsoft.com/nl-nl
- Apple https://support.apple.com/nl-nl/contact
- Google https://www.google.com/intl/nl_ALl/contact/
- Ziggo https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/
- KPN https://www.kpn.com/service/ugs
- Odido https://www.odido.nl/service?msockid=262bcc07fe1564013eced8defff86574
- Facebook https://www.facebook.com/help/
- Instagram https://help.instagram.com/
Meer over Aangifte
Er is geld van mijn rekening gestolen. Wat moet ik doen?
Wat moet ik doen als er een naar filmpje/nare foto van mij online staat?
Wat moet ik doen als er een naar filmpje/nare foto van mijn kind online staat?
Waar kan ik aangifte van doen of een melding van maken bij een cybercrime?
Ben ik slachtoffer van identiteitsfraude, en wat kan ik doen?
Wat moet ik doen als ik word afgeperst met naaktbeelden?
Wat kan ik doen als ik online word gepest?
Waar kan mijn kind hulp vinden na een vervelende online ervaring?
Waar kan ik cybercrime melden?
Wat is doxing?
Wat is grooming?
Wat is sextortion?