Ben je op zoek naar een helpdesk?
Hoe vind je de juiste helpdesk?
Veel bedrijven en organisaties hebben een helpdesk voor mensen die vragen hebben of hulp nodig hebben. Sommige helpdesks bieden informatie, terwijl andere helpdesks ook werkelijk hulp kunnen aanbieden. Er bestaan verschillende helpdesks voor verschillende vragen en problemen.
Ongewenst of naar gedrag kun je melden bij de autoriteiten. Hier vind je meer informatie over het melden van:
Bedrijven hebben vaak een helpdesk als consumenten gebruik willen maken van hun diensten of producten. Dit zijn de officiële websites van enkele grote media- of internetbedrijven.
- Microsoft https://support.microsoft.com/nl-nl
- Apple https://support.apple.com/nl-nl/contact
- Google https://www.google.com/intl/nl_ALl/contact/
- Ziggo https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/
- KPN https://www.kpn.com/service/ugs
- Odido https://www.odido.nl/service?msockid=262bcc07fe1564013eced8defff86574
- Facebook https://www.facebook.com/help/
- Instagram https://help.instagram.com/
Meer over Aangifte en melding doen
Wat moet ik doen als ik word afgeperst met naaktbeelden?
Wat kan ik doen als ik online word gepest?
Waar kan mijn kind hulp vinden na een vervelende online ervaring?
Waar kan ik cybercrime melden?
Wat is grooming?
Wat is sextortion?
Wat is vishing?
Wat kan ik doen als ik gehackt ben?
19-jarige voor vierde keer aangehouden voor phishing
17 september 2024
Alléén jij bepaalt wat er van jou online staat
17 oktober 2024
Politie Midden-Nederland komt thuis langs bij digitale criminaliteit
17 april 2024
Politie rolt netwerk op dat persoonsgegevens stal
5 november 2024